Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)
TeleCube to 3 sztandarowe usługi dla biznesu – telefonia internetowa (VoIP), centralka telefoniczna w modelu SaaS oraz autorski system CRM.
Telefonia internetowa TeleCube jest alternatywą dla tradycyjnej telefonii i telefonii komórkowej, która oferuje wiele dodatkowych możliwości. Wśród nich warto wymienić:
- Urządzenia dopasowane do potrzeb firmy. Do wyboru są m.in. aparaty telefoniczne IP (przewodowe i bezprzewodowe), komputer i laptop (z bezpłatną aplikacją TeleCube SIP) oraz telefony komórkowe (z preferowaną aplikacją VoIP).
- Numery telefoniczne niezależne od tego gdzie firma ma swoją siedzibę. Prowadząc firmę w Krakowie można nabyć i prezentować się numerami np. z Warszawy czy Zielonej Góry, a nawet zagranicznymi.
- Duża ilość jednoczesnych połączeń, przy prezentacji tym samym numerem. Pracownicy mają możliwość prowadzania nawet kilkudziesięciu rozmów w jednym czasie, prezentując się tym samym numerem stacjonarnym, ale posiadając różne numery wewnętrzne. Oczywiście mogą dysponować również swoimi dedykowanymi numerami stacjonarnymi.
- Infrastruktura prosta do wdrożenia, relokacji i pracy zdalnej. Do korzystania z TeleCube oprócz konkretnego urządzenia do realizacji rozmów oraz dostępu do Panelu Klienta (głównie w przypadku managerów) jest potrzebne jedynie stabilne łącze internetowe. Dlatego w prosty sposób można przenieść firmę do nowej siedziby czy utworzyć stanowisko do pracy zdalnej.
Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube to rozwiązanie dedykowane do samodzielnego zarządzania wszystkimi opcjami telekomunikacyjnymi w firmie. Doskonale sprawdza się zwłaszcza w przypadku automatyzowania telefonicznej obsługi Klienta.
Usługa jest dostępna już od 39 zł netto + 23% VAT/miesiąc. Najtańszy pakiet Start udostępnia takie funkcje jak np.
- tonowe menu wyboru (IVR),
- bramka SMS,
- poczta głosowa,
- kolejkowanie połączeń,
- biling połączeń,
- książka telefoniczna,
- warunki czasowe,
- wirtualny lektor.
Pakiet Start zawiera 2 polskie numery stacjonarne i 5 numerów wewnętrznych. Można go rozbudować o dodatkowe funkcje i większą ilość numerów poprzez ich dokupienie lub wybór wyższego pakietu.
TeleCube CRM (ccrm.pl) to autorski system do zarządzania kontaktami z Klientami. Miał on swoją premierę w II kwartale 2022 roku. Obecnie jego głównymi modułami są: Karta Klienta, Historia Kontaktu oraz dialer. W najbliższym czasie zaplanowane są wdrożenia nowych modułów.
Telefonię, wirtualną centralę oraz TeleCube CRM można przetestować bez zobowiązań i karty kredytowej przez 14 dni.